Urządzenie Apple nigdy nie były proste w naprawie. Wielu klientów od zawsze szuka wsparcia w przypadku uszkodzenia sprzętów. Seriwisy telefonów są najlepszym miejscem do takich napraw. Niektórzy klienci mają jednak odmienne zdanie i wolą sami dokonywać napraw. 

 

Im częściej Apple wypuszcza na rynek swoje urządzenia tym częściej producent komplikuje sprawy serwisowe. Dostrzegamy tego na przykładzie niedawno zaprezentowanego iPhone’a 13. Producent na etapie produkcji dość mocno skomplikował sprawę klientom końcowym, którzy teraz naprawiając samodzielnie telefon mogą jeszcze bardziej skomplikować sprawę lub uszkodzić inne elementy i podzespoły. Z biegiem czasu oraz premier nowych iPhone’ów każdy telefon to coraz większe komplikacje w obsłudze serwisowej. Telefony marki Apple są nie tylko drogie na rynku, ale również i skomplikowane do naprawy.

Szukajmy serwisu telefonów iPhone w internecie

Im droższy smartfon tym większe ryzyko uszkodzenia urządzenia podczas samodzielnej naprawy. Często takie naprawy niosą więcej szkód, niż oddanie sprzętu do specjalistów prowadzących działalność z odpowiedzialnością za swoje usługi. Nie warto również szukać pierwszego lepszego serwisu, ponieważ nie wszystkie punkty specjalizują się w konkretnym działaniu (np. naprawa laptopów MacBook).

Głośnik do rozmów iPhone 7

Zanim zaczniemy poszukiwać odpowiedniego punktu (najlepiej specjalizującego się tylko w obsłudze Apple) powinniśmy przefiltrować cały internet. W tym celu warto wpisać w przeglądarce Google odpowiednią frazę (np. naprawa Apple Warszawa) umożliwiając nam znalezienie prawidłowego miejsca. Niezwykle istotne przy takim wyborze są opinie klientów, bo to dzięki nim możemy trafić na pełnych profesjonalistów. Jeśli znajdziecie taki serwis dla danego miasta nie wahajcie się, ponieważ samodzielna naprawa telefonów iPhone kompletnie nie ma sensu. W szczególności jeśli mówimy o modelach iPhone 13. Problem z niedziałającym Face ID po wymianie wyświetlacza jest tego świetnym przykładem.