Zdarzają się sytuację, gdzie producenci sami uszkadzają swoje urządzenia wypuszczając zbędne aktualizacje. Z uruchamiania przeróżnych programów naprawczych znana jest firma Apple, która często uszkadza swoje telefony w trakcie „żywota” smartfona. Do uszkodzeń i różnych awarii najczęściej dochodzi poprzez aktualizacje oprogramowania.

 

Apple miewał różne wpadki

Od uszkodzeń mechanicznych do wad fabryczny daleka droga. Nasze urządzenia często wskazują pewne wady, które dla potencjalnego Kowalskiego kwalifikuje się tylko do naprawy pogwarancyjnej (zakładając, że telefon jest po okresie gwarancji). Nie mówimy tutaj tylko o pęknięciach/uszkodzeniach mechanicznych. Częste problemy w telefonach iPhone powoduje zwykła aktualizacja, która mówiąc wprost nie wyszła producentowi.

Mimo licznych programów naprawczych wielu klientów nie ma czasu na przeglądanie informacji prasowych lub nie interesują ich nowinki ze świata technologii, gdzie informacja o darmowej naprawie mogła być już wielokrotnie powielona. Ilość awarii i wpadek producenta powinniśmy zacząć liczyć od ilości programów serwisowych oraz problemów zgłaszanych przez internautów od razu po aktualizacjach oprogramowania.

Nie załapałeś się na program serwisowy? Udaj się do serwisu pogwarancyjnego

Uszkodzenia software nie muszą nas zmuszać do wyrzucania telefonu na złom. Zanim przejdziemy do takich działań warto zastanowić się, czy istnieje możliwość naprawy naszego urządzenia? Wystarczy tylko poszukać w sieci, po wpisaniu frazy naprawa iPhone Wrocław znajdziemy pełno punktów zajmujących właśnie naprawami marki Apple.

apple.com

Telefony iPhone na rynku pogwarancyjnych serwisów można naprawiać, wykonując bardzo szczegółowe naprawy. Tego typu usług nie uświadczymy w serwisach producenta. Mówię tutaj o lutowaniu złącza, kostek pamięci lub wymiany płyty głównej. Jeśli aktualizacja oprogramowania uszkodziła nam mikrofon, oddajmy telefon do specjalistów, którzy sprawdzą, czy wymiana mikrofonu rozwiąże nasze problemy, czy jednak musimy szukać innej ścieżki. Trzeba zaznaczyć, że marka Apple jest bardzo skomplikowana w całym procesie obsługi pogwarancyjnej swoich urządzeń.