News Serwis

Czy wymiana szybki w nowo kupionym iPhone ma sens? 

Każde uszkodzenie smartfona to bolesny cios. Urządzenia tego pokroju dla większości osób są bardzo istotne, ponieważ telefonem w dobie XXI wieku można załatwić w zasadzie wszystko. Wszelkiego rodzaju uszkodzenia zawsze wiążą się z kosztami, w szczególności, jeśli mówimy o telefonie, który dopiero co kupiliśmy.

Takie sytuacje bolą najbardziej. Każdy użytkownik stara się dbać o swoje urządzenie. Uszkodzenie tuż po zakupie ma nie tylko pełną gwarancję, ale również często szczelność chroniącą urządzenie np. przed zalaniem. Naprawy mechaniczne bez względu na to, czy są wykonywane w serwisie producenta, czy w punkcie pogwarancyjnym zawsze „osłabiają” smartfona. Jak w takim przypadku wygląda opłacalność naprawy względem świeżo zakupionego iPhone’a?

Klient i serwis telefonów nie chcą takich napraw, ale jak mus to mus 

Uszkodzony mechanicznie smartfon po 2 tygodniach od zakupu brzmi niczym jakiś koszmar. To właśnie drobna chwila nieuwagi powoduje, że doprowadzenie naszego nowo zakupionego iPhone’a może nas kosztować niemałe pieniądze. Nie zmienia to faktu, że w przypadku każdego telefonu iPhone naprawa pogwarancyjna będzie bardzo opłacalnym działaniem. Zanim jednak skorzystamy z odpowiedniej opcji musimy się zastanowić nad rodzajem naprawy oraz miejscem, gdzie chcemy wykonać taką usługę.

We wszystkich przypadkach mówimy o wymianie wyświetlacza i szybki w serwisie pogwarancyjnym lub wymianie wyświetlacza tylko w serwisie gwarancyjnym. Co ciekawe nie każde uszkodzenie szybki można zakwalifikować do wymiany wyświetlacza. Wystarczy, że oprócz ekranu nasz nowo zakupiony iPhone będzie miał również inne uszkodzenia, co automatycznie spowoduje propozycją wymiany całego urządzenia. W przypadku usługi serwisu pogwarancyjnego musimy zwrócić uwagę, że wymiana szybki iPhone Warszawa będzie możliwa jedynie w przypadku sprawnego wyświetlacza. To usługa wykonywana tylko w serwisie pogwarancyjnym. Nie da się ukryć, że tego typu obsługa jest również nieco tańszą usługą pozbawiającą nas również wsparcia gwarancyjnego. W zasadzie coś kosztem czegoś. Mniejsza cena nie przedłuży nam gwarancji producenta. Otrzymamy ją jednak od samego sprzedawcy, który powinien poinformować nas o dokładnych warunkach przed wykonaniem naprawy. Naprawa telefonu na wczesnym etapie (świeżo po zakupie) zawsze będzie opłacalna, ponieważ nie po to wydawaliśmy pieniądze, aby teraz wyrzucić urządzenie na „złom”.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *