Jak wiadomo, Samsung bardzo przeciąga aktualizacje systemowe. Skarżą się na to nawet najwięksi miłośnicy znanej firmy. Niestety przekroczyli granicę, Koreańczycy zostali pozwani przez holenderską firmę Consumentenbond. Koreańska firma będzie musiała stawić się w sądzie i bronić swojej taktyki, która związana jest z wewnętrzną polityką aktualizacji.
Standard w branży urządzeń mobilnych oraz czas ich wsparcia wynosi 24 miesiące, czyli 2 lata. Jak wiemy, w przypadku dużej ilości smartfonów, Koreańczycy zaczęli zaniedbywać swoich użytkowników. Consumentenbond pozwem chce sprawić, że producent zdeklaruje się oraz będzie słowny ze względu na uaktualnienie swoich urządzeń. Chodzi o to, że Samsung często skraca czas aktualizacji nawet do jednego roku, a potem radź sobie sam.
Holenderska firma deklaruje, że będzie walczyć z Samsungiem tak długo, aż producent poprawi swoje standardy oraz będzie aktualizował swoje sprzęty zgodnie z zasadami, ale również ma to się dziać częściej, niż dotychczas. Consumentenbond ukazuje nawet w specjalnym spisie na wszystkie urządzenia, które zostały zaniedbane.
Trzeba sobie zadać jednak pytanie – Czy taki pozew coś zmieni? Wydaje nam się, że nie. Samsung to gigant i ma sporo pieniędzy. Ponadto posiada mocnych prawników, zdaje się nawet, że żadna sprawa sądowa nie jest im straszna i szczególnie nie przejęli się pozwem.
„Klient nasz Pan”, więc jeśli użytkownicy zaczną się skarżyć możliwe jest, że to bardziej poruszy Koreańskiego producenta, ponieważ będzie obawiał się o swoją reputację.
Źródło : androidauthority.com