Samsung zabiera głos w sprawie problemów z bateriami w telefonach Galaxy Note 8 i Galaxy S8+

0
fot.iFixit.com / Demontaż baterii w Samsung Galaxy Note 8

Samsung bacznie obserwuje zgłoszenia oraz wszelkie wypowiedzi na forach klientów w sprawie swoich smartfonów. Dowodem tego może być wypowiedź niemieckiego oddziału producenta, który postanowił zabrać głos w sprawie zgłoszeń klientów dotyczących problemów z bateriami w telefonach Galaxy Note 8 oraz Galaxy S8+.
 
Nie musieliśmy długo czekać na reakcje firmy Samsung w sprawie problemów z bateriami w telefonach Galaxy Note 8. Dość niedawno pojawiły się również informację, że podobne problemy miewają modele Galaxy S8+. W związku z tym niemiecki oddział Samsunga na prośbę jednego z zagranicznych portali postanowił zabrać głos w sprawie niepokojących informacji od użytkowników swoich dwóch smartfonów.

Producent twierdzi, że dostaje na ten moment nieliczne zgłoszenia dotyczące energii wyżej wymienionych modelach. W związku z powyższym każdy klient, który posiada taki problem ze swoim telefon jest proszony o kontakt z konkretnym oddziałem Samsunga w swoim kraju. Dopiero po dokładnym zbadaniu sprawy producent będzie mógł oficjalnie wypowiedzieć się o tym problemie.

„Samsung nimmt alle Berichte dieser Art selbstverständlich ernst. Wir haben nur eine sehr geringe Anzahl von Kundenanfragen erhalten, die sich mit dem Lademanagement in Verbindung bringen lassen. Leider können wir uns zu dem Sachverhalt erst weitergehend äußern, wenn uns genauere Informationen zu den betroffenen Geräten vorliegen. Kunden, die Fragen zu ihrem Gerät haben, bitten wir, sich direkt an den Samsung Kundenservice unter 06196 77 555 66 zu wenden (Kosten laut Konditionen des Vertragspartners für Festnetzanschlüsse oder Mobilfunkanschlüsse. Servicezeiten: Montag bis Freitag: 8:00-21:00 Uhr, Samstag: 9:00-17:00 Uhr) oder unter: http://www.samsung.com/de/info/contactus.html).”

Cały czas nie możemy w tym przypadku mówi o globalnym problemie, ponieważ opisywane przez klientów problemy nie występowały od początku wprowadzenia smartfonów na rynek. Zajęcie stanowiska przez niemiecki oddział jest sygnałem dla wszystkich, aby zgłaszać do producenta takie problemy. W Polsce możemy korzystać z infolinii dedykowanej dla telefonów komórkowych pod numerem telefonu: 801 672 678 lub +48 22 607-93-33.

Gdybyście jednak nie wiedzieli jak dokładnie wygląda opisywany przez innych problem, warto obejrzeć filmik na kanale youtube jednego z klientów, który postanowił podzielić się swoim problemem w modelu Galaxy Note 8. W Polsce takie przypadki nie powinny występować, ponieważ obserwując zgłoszenia, to znaczna część z nich pochodzi bezpośrednio do amerykańskich operatorów.
 
Źródło: PcWelt.de