Rozwój marki Oppo w Polsce jest bardzo dynamiczny. Producent cały czas podkreśla swoją pozycję pokazując, że może więcej. Nie dotyczy to tylko samych możliwości technologicznych. Producent zwiększa poszerza swoją sieć serwisów zapewniając klientom wygodę oraz wybór, gdzie będą chcieli oddać swoje urządzenie do naprawy. Do grona dotychczasowych firm zajmujących się serwisem dla marki Oppo dołącza korporacja CTDI.
Nie trzeba być specjalistą i wielkim analitykiem, aby nie zauważyć, że Oppo rośnie w siłę. Uruchomienie kolejnego serwisu wiąże za sobą koszty, których bez celu producent nie chciałby ponosić. Nowy serwis telefonów Oppo to odpowiedź na rosnącą sprzedaż oraz chęć zwiększenia wsparcia dla klientów. Czy firma CTDI sprosta temu wyzwaniu?
Serwis telefonów Oppo? Dla CTDI naprawy to chleb powszedni
Mówimy tutaj przede wszystkim o bardzo doświadczonym graczu z branży serwisowej. Dawny Regenersis współpracował/cuje z praktycznie każdym producentem telefonów komórkowych. Oferuje to silną pozycję na rynku ze sporym doświadczeniem dla klientów, sprzedawców i telekomów. Nie ma obaw, aby CTDI nie sprostał nowej usłudze, jaką będzie serwis Oppo.
Musimy tutaj koniecznie przypomnieć, że możliwości i wiedza dotycząca napraw telefonów nie bierze się znikąd. Producenci, podejmując współpracę z konkretną firmą serwisową oprócz wytycznych i zasad działań przekazują także schematy oraz pełne pakiety szkoleń. Biorąc do ręki różne smartfony widzimy również wiele podobieństw. Co to oznacza? Szkolenie z napraw u każdej marki może wyglądać inaczej, ale jednak samej konstrukcji telefonów nie będziemy mogli oszukać.
Serwis telefonów Oppo – otrzymuje kolejne wsparcie
Widać, że producent nie próżnuje. Mowa nie tylko o samych urządzeniach, ale również i sieci serwisowej, która rośnie jak na drożdżach. Do grona kolejnych punktów napraw dołącza firma W&K z Krakowa, która również ma niemałe doświadczenie w naprawach telefonów. To kolejny zaskakujący krok, jaki firma Oppo wykonała, aby poszerzyć swoją sieć serwisową.
Przypomnijmy, że nie tak dawno producent otworzył serwis telefonów Oppo w Warszawie, informując o tym swoich klientów na portalu społecznościowym. Nie możemy wykluczyć także innych działań w zakresie obsługi serwisu. Działania wzmacniające firmę pod kątem bardzo istotnej gałęzi z pewnością są przemyślane i policzone. Obecnie chiński producent posiada również serwis telefonów w firmie SBE, która również reprezentuje centralną obsługę. Czy tak duża ilość serwisów na chwilę obecną jest potrzebna producentowi? Trudno powiedzieć, ale rozwój wzmaga apetyt i kolejne punkty serwisowe są tego przykładem.