Przyzwyczajenie to podobno druga natura człowieka. Czy tak rzeczywiście jest, będzie się można wkrótce przekonać, choćby po wyniku sprzedażowym nowego flagowca producenta HMD Global, jakim jest Nokia 8.
Od kiedy powstawały pierwsze telefony komórkowe, pracujących jeszcze w analogowych sieciach, zanim powstał GSM , marka „Nokia” była jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek wśród – na tamte czasy – prestiżowych modelów telefonów komórkowych. Wydaje się, że pomimo różnych przejść „Nokii” – od zmian systemów, poprzez zmianę producentów (kupno działu mobilnego przez Windows), logo rozpoznawalne przez większość ludzi na świecie, markuje naprawdę dobrej jakości sprzęt. Aby się o tym przekonać należy udać się do salonów operatora lub na stronę internetową sieci Play. Zaskoczeniem jest informacja, że Play na chwilę obecną ma wyłączność sprzedaży smartfona wśród operatorów.
Jak możemy zobaczyć powyżej telefon nie należy do najdroższych, bo w zależności od oferty możemy telefon mieć nawet za „złotówkę”. Nokia 8 może być ciekawą alternatywą w porównaniu do innych flagowców, tym bardziej, że rozpoznawalne logo może wzbudzać u wielu klientów sentyment. Warto przypomnieć, że telefon na rynku dostępny jest za około 2600 zł.
Źródło: BlogPlay