Jak sprawdzić gwarancje i pochodzenie telefonów Oppo?

Telefony Oppo to popularne urządzenia, które oferują zaawansowane funkcje i elegancki design. Kupując urządzenia w oficjalnych kanałach sprzedaży możemy cieszyć się pełnym spokojem co do ich gwarancji oraz pochodzenia. Niestety nie wszystkie miejsca oferują urządzenia z oficjalnej dystrybucji narażając konsumenta na brak wsparcia ze strony producenta.

Gwarancja to kluczowy aspekt przy zakupie nowego telefonu. Daje ona pewność, że w razie jakichkolwiek problemów producent lub autoryzowany serwis zajmie się naprawą, lub wymianą urządzenia. W przypadku telefonów oraz innych produktów Oppo gwarancja może różnić się w zależności od kraju i modelu. Możliwości sprawdzenia gwarancji oraz pochodzenia mamy różne, jednak jedna z nich jest najszybsza.

Jak sprawdzić gwarancje i pochodzenie telefonów Oppo?

Po zakupie telefonu zachowaj oryginalne dokumenty, takie jak paragon lub faktura. Te dokumenty mogą być wymagane do potwierdzenia gwarancji. Wiele informacji na temat gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej dołączonej do opakowania. Musimy pamiętać, że o ile sprzedawcy nie musimy dostarczać takich dokumentów to gwarant, najczęściej producent już tak. Większość producentów cały czas bazuje na papierowych kartach gwarancyjnych. Zanim jednak będziemy mogli skorzystać z dokumentów pozyskanych podczas sprzedaży warto skontaktować się z producentem, aby sprawdzić, czy kupiony przez nas produkt rzeczywiście jest dedykowany na rynek polski.

Producent w zależności od humoru odpisze nam weryfikując pochodzenie naszego produktu Oppo lub odeślę nas bezpośrednio do swojej strony internetowej umożliwiającej sprawdzenie danych dotyczących nie tylko telefonów. Na stronie Oppo sprawdzimy gwarancje oraz pochodzenie także słuchawek oraz innych produktów będących w stałej sprzedaży. W przypadku braku numerów imei weryfikacji gwarancji Oppo możemy dokonać po numerach seryjnych (oznaczonych jako SN). Po sprawdzeniu urządzenia uzyskamy informacje o dacie produkcji oraz regionu na, których produkt został wypuszczony.

Gwarancja telefonów Oppo nikogo nie interesuje, bo klient i tak przyjdzie do sprzedawcy

Klienci niechętnie samodzielnie korzystają z serwisowego wsparcia producenta. Powodem tego jest zagłębianie się w kartę gwarancyjną i szukanie dokładnych informacji o sposobie zgłaszania towaru do serwisu. Najlepszym rozwiązaniem dla każdego klienta jest udanie się do sprzedawcy, który nie tylko wyślę sprzęt za klienta do serwisu, ale także „automatycznie” potwierdzi pochodzenie urządzenia. W Polsce marka Oppo nie obsłuży produktów, które oficjalnie nie mają wsparcia na tym rynku. Wiedzieć o tym powinni sprzedawcy, zanim zaczną sprzedaż produktów Oppo.

Strona do sprawdzania powyższych produktów przyda się klientom w sytuacji, kiedy będą chcieli dokonać zakupu ze źródła, które może handlować towarem z całej Europy. I chociaż niektóre produkty w myśl umowy gwarancyjnej mogą mieć możliwości napraw w polskim serwisie to mimo wszystko warto sprawdzić każdy zakup. Towar z polskiej dystrybucji jest pewny. Oppo nie bez powodu udostępniło linka do sprawdzania swoich produktów. Istnieją obawy, że Polskę zalewa sporo produktów np. z AlliExpress lub Temu. Na takie produkty warto uważać. Nie brakuje również chętnych, którzy skupują towar z chińskich rynków sprzedając go w Polsce za mniejsze sumy właśnie bez oficjalnej gwarancji, o czym klienci najczęściej dowiadują się w momencie technicznych problemów z urządzeniem.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj