Jak promuje się Sony? Serial Ultraviolet pokazuje możliwości Sony Xperia XZ Premium

Gdzie najlepiej promować swoje produkty? Ekipa serialu Ultraviolet prezentuje nam nie tylko produkty Sony, ale również nowe technologie, takie jak inteligentny dom sterowany głosem.

Zacznijmy od tego, że Ultraviolet to serial kryminalny, który zaoferuje nam sporą dawkę technologii. Produkcja pokazuje jak niewielka grupka osób, znajdująca się w różnych miejscach może rozwiązać wiele spraw kryminalnych przy pomocy smartfona oraz aplikacji. Niekiedy nawet lepiej i szybciej niż policja. Dodatkowo partnerem technologicznym serialu jest Sony Mobile, który wyposażył bohaterów w telefony Sony Xperia XZ Premium.

Podczas 10 odcinkowych spotkań z bohaterami będziemy świadkami możliwości wyżej wymienionego telefonu. Sony wraz ze scenarzystami pokazuje, że telefon nie boi się błota i wody. A chwilę później po wytarciu urządzenie jest od razu gotowe do pracy, co przydaje się policjantom. Muszę przyznać, że działanie producenta w porozumieniu z obsadą oraz reżyserem daje odczucie, że telefony Sony Xperia XZ Premium to solidne wykonane smartfony.

Swoją drogą polecam wszystkim serial Ultraviolet, bo jest to ponad 44 minut (na odcinek) wciągającej akcji, w której możemy zobaczyć wiele nowych technologii i ciekawych kryminalnych zagadek. Na ekranie możemy zobaczyć takie gwiazdy jak: Martę Nieradkiewicz, Sebastiana Fabijańskiego, Agatę Kuleszę, Bartłomieja Topę, Marka Kalitę, Magdalenę Czerwińską, Michała Żurawskiego, Annę Dereszowską, Bartosza Gelnera, Patryka Pniewskiego i Annę Korcz. Film możecie obejrzeć na Netflixie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj