Xiaomi ciągle zaskakuje swoich klientów. Z każdą premierą nowych smartfonów widzimy, że chiński koncern mocno wyprzedza swoich konkurentów. Co ciekawe nie chodzi tylko o parametry urządzenia. Zachętą do zakupu może być również dodatkowa obsługa posprzedażna. Smartfony z serii Xiaomi Mi 12 wchodzą na rynek z prawdziwą torpedą serwisową. Wśród nich oczywiście darmowa wymiana wyświetlacza Xiaomi Mi 12/Mi 12 Pro/Mi 12 X, ale to nie wszystko.
Chiński producent znany jest z działań zapewniających klientom wsparcie w zakresie przypadkowego uszkodzenia ekranu. Tym razem Xiaomi poszło o krok dalej i dzięki usłudze Xiaomi Exclusive Service otrzymujemy możliwość naprawy pogwarancyjnej za 1,23 zł (koszt robocizny w serwisie) przez cały okres trwania gwarancji, czyli 24 miesiące. Warto zwrócić uwagę, że producent nie poprzestał na powyższych dodatkowych usługach. Oddając, któryś z wyżej wymienionych smartfonów do serwisu producenta będziemy mogli liczyć na telefon zastępczy. Trzeba przyznać, że to zupełna nowość, której dotychczas nie mieliśmy na polskim rynku serwisów gwarancyjnych. Oprócz tego każdy klient, który będzie potrzebował pomocy ze swoim urządzeniem może skorzystać z ekskluzywnej obsługi klienta, dostępnej pod numerem +48 800 111 332 (poniedziałek – piątek: 8:00 – 20:00). Biuro obsługi odpowie nie tylko na pytanie w zakresie serwisu. Uzyskamy również pomoc w zakresie funkcjonowania sprzętu. Trzeba przyznać, że to całkiem ciekawa propozycja ze strony Xiaomi, która może pomóc wielu użytkownikom.
Darmowa wymiana wyświetlacza w Xiaomi Mi 12/Mi 12 Pro/Mi 12 X dostępna przez pewien czas
Skorzystanie z powyższej usługi jest (jak zawsze) ograniczone. Producent oferuje nam jednorazową możliwość wymiany wyświetlacza w telefonach Xiaomi Mi 12/Mi 12 Pro/Mi 12 X dostępną przez okres 6 miesięcy od daty zakupu. Tego typu wsparcie jest dość popularne dla nowoczesnych i drogi smartfonów.
Po zakupie urządzenia jedynym problemem, który może dotknąć naszego smartfona są przypadkowe uszkodzenia z naszej winy. Wśród nich znajdziemy między innymi uszkodzenie mechaniczne wyświetlacza, które w normalnym procesie obsługi gwarancyjnej jest kwalifikowane do naprawy odpłatnej. Dzięki usłudze Xiaomi Exclusive Service wymiana wyświetlacza w modelach Mi 12/Mi 12 Pro/Mi 12 X będzie bezpłatna w okresie 6 miesięcy od daty zakupu. Musimy pamiętać, że taka sytuacja może przydarzyć się nam tylko raz, ponieważ kolejna wizyta w serwisie producenta z uszkodzonym mechanicznie ekranem będzie nas sporo kosztować.
Odpłatna wymiana wyświetlacza w telefonie Xiaomi Mi 12/Mi 12 Pro/Mi 12 X? Producent ma dla nas niespodziankę
W okresie 12 miesięcy od daty zakupu każdy posiadacz powyższego urządzenia może liczyć na pewną ulgę finansową w zakresie napraw odpłatnych. Jak to możliwe? Producent postanowił przyznać każdemu klientowi jednorazową ulgę na robociznę w kwocie 1,23 zł. Wydaje się to średnią promocją, jednak każda obniża za naprawę odpłatną to nasz zarobek (o kilka złotych więcej zostaje nam w portfelu). Wybór, gdzie dokładnie skorzystamy ze zniżki oczywiście zależy od samego użytkownika. Możemy z niej skorzystać np. przy drugiej wymianie wyświetlacza w modelach Mi 12/Mi 12 Pro/Mi 12 X.
Równie dobrze obniżenie kosztu robocizny może odbyć się przy innych naprawach mechanicznych, których nie będzie można przeprowadzić w zakresie obsługi gwarancyjnej. Musimy jednak pamiętać, że mamy tylko jedną możliwość, ponieważ regulamin naprawy wyraźnie określa, iż jest to jednorazowa oferta. Trzeba przyznać, że to całkiem ciekawe i warto wiedzieć o takiej opcji, bo nie wiemy, kiedy będzie ona dla nas idealnym rozwiązaniem.
Telefon zastępczy na czas wymiany wyświetlacza w telefonie Xiaomi Mi 12/Mi 12 Pro/Mi 12 X? To bardzo fajne rozwiązanie
Dość niecodzienne rozwiązanie oferowane przez Xiaomi. Wypożyczenie smartfona jest bezpłatne i może odbyć się przy każdej naprawie (odpłatnej lub gwarancyjnej). Oczywiście przed wypożyczeniem smartfona będziemy musieli podpisać stosowną umowę. Nie ma jednak co wybrzydzać. Nie każdy klient posiada urządzenie zastępcze. Skorzystanie ze sprzętu oferowanego przez samego producenta to pewnego rodzaju furka, z której wcale nie musimy korzystać. Zdarza się, że naprawy telefonów zajmują nieco więcej czasu, co zmusza nas do korzystania z „rezerwowego” urządzenia. Czy Xiaomi znalazło pewną lukę w branży serwisowej? Z pewnością jest to ciekawe rozwiązanie, nad którym powinniśmy się pochylić.
Z usługi korzystać będą z pewnością klienci, którzy nie mają dodatkowych urządzeń w swoim domu. Przed wypożyczeniem urządzenia warto zapoznać się dokładnie z warunkami umowy użyczenia. Musimy pamiętać, że wypożyczony smartfon to urządzenie zastępcze, które nie musi równać się klasowo z naszym telefonem. Wypożyczenie urządzenia nie ma znaczenia przy rodzaju naprawy. Może to być zarówno wymiana wyświetlacza w modelach Mi 12/Mi 12 Pro/Mi 12 X, jak i wymiana baterii. Musimy jednak pamiętać, że dostępność powyższych usług może być ograniczona. Przed skorzystaniem z wybranego wsparcia warto skontaktować się z odpowiednim punktem napraw lub biurem obsługi Xiaomi.
Źródło: Xiaomi