Czy nowo otwarty serwis telefonów komórkowych w Białymstoku ma szansę na rozwój?

Odpowiedź na tytułowe pytanie nurtuje nie jednego przedsiębiorcę. Rynek serwisów pogwarancyjnych jest ogromny, a to oznacza sporą konkurencję. Patrząc na wszystkie za i przeciw warto zastanowić się nad przyszłością swojego przyszłego biznesu z branży serwisów GSM. Spróbujemy odpowiedzieć Wam na pytanie, czy nowo otwarty serwis telefonów komórkowych w Białymstoku ma szansę na rozwój?

Serwis telefonów Białystok nie musi zarabiać na kliencie detalicznym

Nowo otwarte punkty często zastanawiają się jak zdobyć klienta z „ulicy”. W dobie konkurencji może to być trudne zadanie, ponieważ dziś oprócz ceny liczy się jeszcze opinia. Mając dobrą lokalizację klienci z uszkodzonym smartfonem wejdą do naszego serwisu telefonów komórkowych z czystej ciekawości, chcąc zbadać teren, ceny i asortyment. Jeśli zainteresujemy go swoją ofertą możemy spodziewać się pozyskania klienta.

Gorzej, kiedy klientów jest mało lub nasz punkt jest „ukryty”. Wtedy potencjalny przedsiębiorca powinien szukać partnerów hurtowych. Znajdziemy ich głównie w galeriach i większych centrach handlowych. To właśnie tam, mniejsze punkty często nie mają możliwości oraz dodatkowych finansów do wykonywania napraw telefonów, co z chęcią wykona nie jeden serwis telefonów Białystok. Klient hurtowy to pewien punkt zaczepienia. Jeśli nasze usługi będą szybkie, porządne i w dobrych cenach, wykonywanie usług detalicznych może być dla nas wręcz problemem. Co nie oznacza totalne zamknięcie się na obsługę detaliczną. Spójrzmy na to z innej strony, jeśli klienci hurtowi zapewnią nam sporo pracy, terminy napraw dodatkowych telefonów może się wydłużyć, a co za tym idzie możemy stracić na opinii w Internecie.

Wysyłkowy serwis telefonów Białystok?

Takich punktów w całej Polsce będziemy mieć mnóstwo. Realia pokazują, że najwięcej klientów możemy znaleźć w Internecie. Są to dość łatwe i szybkie pieniądze, które leżą i wystarczy je tylko „podnieść”. Na rynku internetowym niezależnie od miasta możemy pozyskiwać klientów nie tylko z Polski, ale również innych krajów. Dziś w Białymstoku niemalże każdy serwis telefonów komórkowych prowadzi sprzedaż swoich usług w Sieci. Niestety i tutaj wielu przedsiębiorców popełnia błędy. Aby być wyjątkowym nie wystarczy dać tylko i wyłącznie cenę. Liczy się także wachlarz usług (naprawy wszystkich smartfonów dostępnych w Polsce, a czasem i modeli zagranicznych) oraz dostępność części, co nie zawsze zależy od nas.

Zamykanie się na jedną markę lub podawanie się specjalizacji konkretnej marki często odstrasza klientów, lub po prostu nie spełnia ich oczekiwań. Pozyskując klientów w Internecie, musimy pamiętać, że nasza strona powinna być „profesjonalna”. To wszystko oprócz ceny daje nam szansę, że klient zajrzy właśnie do nas, a nie do konkurencji.

Serwis telefonów Białystok należy pozycjonować „wSieci”.

Niestety, ale oprócz serwisu wysyłkowego musimy ciągle starać się o lepsze „postrzeganie i wyszukiwanie” naszej marki. W dobie XXI wieku, jeśli nie pozycjonujemy swojej firmy w zasadzie nie istniejemy, co kompletnie mija się z celem otwierania takiego biznesu. Trudno powiedzieć, jak szybko uzyskamy dostęp do klientów hurtowych, a lokalizacja sama się nie opłaci. Zdarza się, że otwierając nowy serwis telefonów Białystok doświadczenie konkurentów może przestać się liczyć. Jeśli znamy się na pozycjonowaniu w Internecie, nasza firma mimo początkowego startu może szybko zaskarbić sobie dostęp do portfeli wielu klientów.

Nasza redakcja nie tylko słyszała o takich przypadkach, ale również byliśmy świadkami, gdzie spore i doświadczone punkty serwisowe zamykały swój biznes na rzecz świeżych graczy. Z czego to wynikało? Wystarczyło sprawdzić jak pozycjonuje się doświadczony gracz, a jak robi to nowy, który od razu zaatakował w Internecie będąc częściej wyszukiwanym serwisem telefonów komórkowych. Pozycja w Google plus jakość, cena oraz wachlarz usług może być kluczem do sukcesu. To wszystko oznacza, że praca nad marką w Sieci to nie jest 5 minut. Wszystko musimy stale doglądać, aby rosnąć z dnia na dzień.

Wymiana szybki w telefonach daje nam przewagę nie tylko w Białymstoku

Nie od dziś wiadomo, że posiadając sprzęt do wymiany szybki w smartfonach możemy mieć przewagę nad konkurencją. Nie wszystkie serwisy telefonów komórkowych podejmują się takich napraw, ponieważ do wymiany szybki np. w telefonie Samsung Galaxy S7 Edge trzeba mieć również odwagę. Zdarza się, że przy naprawie pęknie nam nie tylko digitizer, ale również i wyświetlacz. Niestety, ale jest to koszt sprzedawcy, a nie klienta, który powierzył swój telefon fachowcom.

Faktycznie dokonanie wymiany szybki to trudne działanie. Czasem konkurencja nie jest w stanie tego zaoferować, ponieważ nie ma miejsca na nowe maszyny i stosowne narzędzia. Oprócz braku miejsca niektórzy przedsiębiorcy nie chcą ryzykować wymiany LCD na swój koszt, bo taki interes się po prostu nie opłaca lub jest zwykłą loterią pękających ekranów.

Czy nowy serwis telefonów Białystok ma szansę na rozwój?

Według nas odpowiedź jest oczywista. Oferując pełny asortyment usług, dopasowane ceny oraz ciągłą pracę w Internecie nasza pozycja może być bardzo dobra. Serwisu GSM nie można prowadzić po łebkach, nawet jeśli nie jest to tanie. Nikt nie powiedział, że otwierając serwis telefonów komórkowych od razu zarobimy i nie będzie nas to nic kosztować. Według nas jest to w zasadzie niemożliwe.

Niezależnie od konkurencji, jeśli potrafimy kreatywnie działać, pokazywać się w Internecie to szybko osiągniemy sukces. Grunt to obserwacja konkurentów, doglądanie serwisu, nowinek techniczno-naprawczych oraz oczywiście całego rynku smartfonów. Dzięki temu nowo otwarty serwis telefonów Białystok może mieć więcej klientów z Internetu niż z miasta, stale zwiększając swoją pozycję i rozwój prowadząc przy tym ciągłą ekspansję w Polskę.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj