Po raz kolejny tygodnik Auto Świat przeprowadził Wielki Test Salonów. Marki były oceniane pod względem: organizacji salonu (do zdobycia 25pkt), obsługi klienta (125pkt) oraz oferty jazd próbnych (25pkt).
Badaniem typu „tajemniczy klient” objętych zostało 21 różnych marek. W porównaniu z 2015 rokiem zmienił się lider, jak również w pierwszej „piątce” pojawili się nowi gracze. Warto zwrócić również uwagę, że w pierwszej „piątce” znajdują się aż trzy marki z grupy Volkswagena.
Wyniki z 2016r.:
1. Volkswagen: 87,2% (95,2% | 82,2% | 95,2%)
2. Renault: 87,1% (91% | 83,1%) | 95,4%)
3. Dacia: 82,3% (89,7% | 80,1% | 84,2%)
4. Audi: 82,1% (87,2% | 82% | 80%)
5. SEAT: 81,8% (94,4% | 77,3% | 86,6%)
Dla porównania prezentujemy też wyniki z 2015r.:
1. Renault i Toyota ex aequo
2. Volkswagen
3. Hyundai
4. Dacia
5. Opel
Autor: Kamil Kaczkiewicz