Serwis telefonów Warszawa – czy otwarcie takiego punktu ma jeszcze sens?

Każda nowa firma prowadząca biznes szuka różnych sposobów na zdobycie klienta. Zdarza się, że niestety czasami nie wiadomo, od czego zacząć. Warto przeanalizować czy zakładanie nowego biznesu pokryje się ze wszystkimi naszymi założeniami. Serwis telefonów Warszawa to działalność możliwa, ale czy jeszcze opłacalna? 

Rynek napraw telefonów się mocno skurczył. Niektórzy, widząc potencjał w tej branży chcieliby stworzyć centrum serwisowe z prawdziwego zdarzenia. Niestety obecne ceny (wszystkiego) utrudniają rozkręcenie takiego działania. Wiele osób podejmując się nowych biznesów (bez względu na rodzaj usług) musi się zastanowić na sensem takiej działalności względem całego rynku. Dziś nowy serwis telefonów Warszawa jako punkt stacjonarny oraz internetowy może szybciej zniknąć niż powstać.

Serwis telefonów Warszawa – czy można się przebić?

Otwieranie nowego punktu napraw w Polsce nie będzie łatwym zadaniem. Powodem jest oczywiście ilość centrów serwisowych, które oprócz obsługi swoich miast zajmują się również sprzedażą elektroniczną swoich usług z możliwością wysyłki telefonu poprzez opcje door to door. Przebicie się w stolicy z nowym serwisem telefonów nie będzie łatwym działaniem. Dlaczego? Konkurencja jest już mocno osadzona zarówno w mieście jak i w Internecie. Oprócz dobrej lokalizacji liczy się także pozycjonowanie w Internecie. Czy fraza serwis telefonów Warszawa w tym momencie może się przebić zdobywając nowych klientów? To wszystko zależy od jakości, cen oraz obsługi klientów w Internecie. Jeśli chodzi o naprawy telefonów stacjonarnie to w tej kwestii liczy się przede wszystkim lokalizacja. Serwis telefonów Warszawa otwarty w dzielnicy, która jest młoda lub nie ma w pobliżu żadnych punktów napraw może być strzałem w 10. Z biegiem czasu zdobywanie lokalnych klientów może być trudne, ale w dobrej lokalizacji jest to w pełni możliwe. Wystarczy pozycja w Google oraz zadowolenie klientów, którzy szybko „rozreklamują” nowo otwarty serwis telefonów Warszawa.

Oczywiście tworzenie biznesu od nowa jest naprawdę ryzykowne. Nigdy nie wiemy, jakie będą potrzeby rynku, jaka będzie inflacja oraz serwis telefonów Warszawa będzie odpowiedzią na zapotrzebowanie lokalnych klientów. O ile przebicie się w przypadku punktów stacjonarnych jest możliwe, o tyle zdobycie pozycji w Internecie w tych czasach wymaga ogromnego wkładu pracy. W Google walczymy nie tylko z konkurencją, ale również z samą przeglądarką. Treści, które dodajemy muszą być zgodne z polityką Google oraz zasadami SEO. Czy jest możliwe uzyskanie dobrej pozycji dla potencjalnych klientów z całej Polski? Liczą się umiejętności pisania, które nowo otwarty serwis (mogą, ale nie muszą) wypozycjonować w Top 5 Google. Wiem, że nie wierzycie w takie działanie. Spójrzcie na naszą stronę i przykładową frazę: uszkodzone wyświetlacze Fold. Strona naprawytelefonu.pl plasuje się na 3 pozycji. Co to oznacza? Możliwość przebicia się w Internecie jak najbardziej istnieje, ale nie jest to łatwe i na pewno będzie wymagać czasu, pieniędzy oraz odporności na konkurencje.

Serwis telefonów Warszawa – jak walczyć o klienta?

Liczy się przede wszystkim podejście do biznesu. Nie może być lekceważące z podejściem, że „jakoś to będzie”. Prowadzenie działalności gospodarczej to ogromna odpowiedzialność. Każdy serwis telefonów Warszawa musi mieć stronę Internetową (chociaż teraz wielu przedsiębiorców prowadzi swój biznes bezpośrednio na popularnym Facebook), dobrze skonfigurowaną oraz czytelnym blogiem. Tworząc nową stronę na blogu musimy poruszać wszystkie sfery, których dotyczy nasz biznes.

Zanim wybierzemy miejsce na serwis telefonów Warszawa pamiętajmy, że lokalizacja to jedna z najważniejszych kwestii. Otwarcie takiego punktu w dzielnicy, która dopiero się rozwija np. Odolany możemy skupić uwagę okolicznych klientów. W takim miejscu warto zaoferować kompleksowe usługi dla wszystkich napraw telefonów komórkowych. Skupiając się tylko na popularnym „Jabłku” możemy nie zyskać sporego grona klientów. Oprócz lokalizacji jest jeszcze jedna bardzo ważna kwestia – dumping cenowy. Jeśli zaoferujemy klientom naprawy w cenach konkurencyjnych do reszty serwisów w Warszawie to z pewnością możemy liczyć się z tym, że nasz firmowy telefon będzie aktywny w połączenia przychodzące. Z drugiej strony musimy uważać, aby sprzedaż usług w nowo otwartym serwisie telefonów Warszawa była zarobkowa oraz opłacalna.

Serwis telefonów Warszawa – jak spróbować otworzyć?

Jest jeden sposób na podjęcie próby stworzenia takiego punktu napraw bez dużych kosztów. Zastanawiacie się jak to możliwe? Założenie strony internetowej, na której swobodnie możemy pisać (przygotowując ją) pod serwis telefonów Warszawa z otwarciem stacjonarnego punktu napraw w późniejszym terminie. Zatrudniając dobrego blogera (znającego „zachcianki” Google) możemy być naprawdę szybko w top 5 dla ważniejszych fraz. Co nam dadzą takie pozycje? Wyszukiwanie strony będzie wiązać się z telefonami lub wiadomościami e-mail z pytaniem o cenę za naprawę konkretnego urządzenia. Nie można przewidzieć, że to wypali, ale z drugiej strony każdy biznes to ryzyko. W ten sposób nie zainwestujemy w rozwój stacjonarnego punktu napraw. Dziś wielu przedsiębiorców działa tylko poprzez wysyłki sprzętu (dokonując napraw we własnym mieszkaniu) bez stacjonarnego punktu / sklepu. Czy taki serwis telefonów Warszawa ma sens? Oczywiście, ponieważ koszty napraw mamy znacznie niższe.

Jeśli nie czujemy się na siłach otwierać od razu takiego punktu to zacznijmy od samej strony i tekstów. Google uwielbia treść, w szczególności nowe teksty. Do prowadzenia portalu, bloga nie musimy zakładać firmy. Przygotowujmy się w ten sposób do otwarcia prawdziwego serwisu telefonów Warszawa z podłożem internetowym. Dobrze, abyśmy stronę, jaką otwieramy mieli otwartą z myślą o serwisie telefonów Warszawa. Chodzi przede wszystkim o nazwę strony oraz odpowiednią platformę umożliwiającą pisanie, oraz technicznie tworzenie sklepu internetowego.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj