Mówi się, że nic samo się nie dzieje. Zawsze coś, albo ktoś ma wpływ na pewne zdarzenie. Takie samo podejście mają producenci do urządzeń mobilnych z wyświetlaczami, które przecież nie mogą „samoistnie pęknąć”. A jednak jak się okazuje, mogą – przykładem są tutaj zegarki Apple Watch Series 2 i Series 3, w których samoistnie dochodzi do pęknięcia ekranu.
Koncern z Cupertino dość często miewa wpadki, które kończą się ogłoszeniem programu serwisowego. W kolejnej (ciut starszej) generacji zegarków smart wykryto problemy, które mogą objawiać się pęknięciem ekranu. W ten oto sposób Apple ogłasza uruchomienie programu bezpłatnej wymiany wadliwych ekranów w Apple Watch Series 2 i Series 3. Z informacji na stronie producenta dowiadujemy się jak może wyglądać takie uszkodzenie oraz kto dokładnie może skorzystać z programu wymiany wyświetlacza.
Z powyższych rysunków „roboczo-technicznych” dowiadujemy się, że pęknięcie może przebiegać wzdłuż zaoblonej krawędzi wyświetlacza. Jak na każde pęknięcie przystało, osłabiona struktura LCD może postępować, uszkadzając resztę. Przypadki dotyczą tylko wybranych modeli, które wraz z opisem programu możecie znaleźć na stronie producenta.
W sytuacji samoistnego pęknięcia ekranu w Waszym Apple Watch Series 2 i Series 3 powinniście udać się do Autoryzowanego Centrum Serwisowego Apple celem usunięcia wady poprzez wymianę wyświetlacza. Pamiętajmy, że program działa przez 3 lata od daty zakupu lub rok od daty ogłoszenia tego programu. Jest to kwestia zależna od tego, który okres jest dłuższy. Warto dodać, że to nie pierwszy taki program naprawczy firmy Apple, można powiedzieć, że „jabłko” jest w tej kwestii pionierem
Źródło: Apple