Coś się kończy, żeby drugie mogło się zacząć. Play oficjalnie zamyka znany wielu klientom program Fair Play.
Fioletowy operator w ostatnim czasie nie daje o sobie zapomnieć. Wiele usług, które dotychczas zostały uruchomione cieszą się sporym zainteresowaniem, co zresztą widać po bardzo szybkim wzroście Play na rynku. Jednak wszystko co dobre ma też swój koniec. Sieć zakomunikowała swoim klientom, że zamyka program o nazwie Fair Play, który został uruchomiony przy okazji reklamy z trenerem reprezentacji Polski Adamem Nawałką.
Klienci, którzy są w trakcie trwania programu mogą cały czas z niego skorzystać, jednak każdy nowy abonent niestety musi się obejść smakiem. Jest też i dobra wiadomość. Jak informuje Marcin Gruszka, rzecznik prasowy sieci Play, firma pracuje nad wznowieniem „Fari Play’a” w znacznie uproszczonej wersji, która będzie też bardziej przejrzysta i dopracowana. Niestety na chwilę obecną nie znamy terminu wznowienia. O wszelkich zmianach i nowościach będziemy Was informować na bieżąco.
Źródło: BlogPlay
A co robiło fair play?