Prowadząc serwis telefonów komórkowych musimy liczyć się z wieloma trudami, które mogą napotkać nas w trakcie prowadzenia działalności. Wśród nich jest oczywiście ogromna konkurencja mająca niekiedy przewagę w zdobywaniu klienta poprzez reklamę w Google. Czasami nie trzeba korzystać tylko z AdWords, wystarczy doskonałe pozycjonowanie się na frazy, których w sieci szukają klienci.
Chcąc pokazać swoją firmę nie wystarczą tylko i wyłącznie pieniądze. Często potrzebujemy również wiedzy oraz sprytu, aby osiągać zamierzone cele. Większość przedsiębiorców zdaje sobie sprawę, że pozycja w sieci jest bardzo ważna. Nie zawsze jesteśmy w stanie utrzymać się tylko z punktu stacjonarnego wyczekując na klienta „z ulicy”. Musimy wyjść mu naprzeciw, pokazując swoją firmę, aby w prosty sposób uzyskać zainteresowanie ofertą oraz realizacje zamówienia. Dlatego w dzisiejszych czasach niezależnie od formy biznesu w przeglądarce Google trwa nieustanna walka o frazy kluczowe dla prowadzonej działalności. Dla punktów serwisowych fraz kluczowych może być naprawdę sporo. Zaprezentujemy to na przykładzie losowo wybranego przez nas miasta obrazując nieco sytuację. Skupimy się dziś na Wrocławiu, gdzie nasza pozycja na frazę serwis telefonów Wrocław jest w top 5 pierwszej strony Google.
Naprawa telefonów Wrocław to kolejna ulubiona fraza wielu klientów
Patrząc się na ogólną pozycję, bez wyszukiwania w przeglądarce po modelu urządzenia widzimy, że na frazę serwis telefonów Wrocław pokazuje nam sporo firm naprawczych. Są jednak klienci, którzy mimo wszystko korzystając z Google zaczną od frazy naprawa telefonów Wrocław licząc dokładnie na te same wyniki. Nie ma się co dziwić, firmy serwisowe oczekując idealnych pozycji muszą obstawić kilka fraz, aby być dobrze pozycjonującym się biznesem.
Są to bardzo ogólne frazy, ale właśnie tego mogą szukać potencjalni klienci. Każdy przypadek jest inny, a im wyższa pozycja, tym większa szansa na zdobycie klienta oraz realizację usługi. Wpisując w Google naprawa telefonów Wrocław oczekujemy dokładnie tego samego co przy frazie serwis telefonów Wrocław. Co klient to jednak inne podejście, z którym musimy się liczyć na każdym etapie naszej działalności. Równie dobrze taki klient może szukać usługi po samej usłudze np. wymiana wyświetlacza S20 Wrocław oczekując rzetelnych wyników dla profesjonalnych firm w Google. Musimy być przygotowani na wszystko, jednak z doświadczenia wiemy, że klienci / internauci lubią krótkie frazy kluczowe. Wpisując wymiana wyświetlacza S20 powinno nam wystarczy, aby osiągnąć cel. W szczególności włączenia lokalizacji, która pokażę nam serwisy telefonów z danego miasta. Taka sama sytuacja zadzieje się po wpisaniu w Google frazy naprawa telefonów Wrocław lub każdej innej łączącej się z serwisem telefonów.
Serwis telefonów Wrocław, naprawa telefonów Wrocław lub inne frazy to loteria
Takie wyszukiwanie usług przez klientów jest ogromnym utrudnieniem dla właścicieli wielu biznesów. Musimy pamiętać, że ilość telefonów narzuca nam dodatkowe usługi, a marek na rynku ciągle przybywa, więc i nasza strona powinna rosnąć każdego dnia. Bez względu na loterię trzeba umacniać swoją pozycję w Google, ponieważ miejsca na 1 stronie są ograniczone. Doświadczenie po raz kolejny pokazało nam, że klienci czytają głównie 1 stronę szukając usługi oraz odpowiedniej ceny. Klient, wpisując frazę naprawa telefonów Wrocław wybierze serwis, który będzie posiadał same atuty: cenę, czas realizacji usługi, dostępność części, opinię oraz lokalizację. To kolejne trudy prowadzenia różnych działalności w internecie.
Naprawa telefonów – fraza zapominana przez wielu przedsiębiorców
Bardzo ciężko jest się skupić na jednej frazie określającej nasz biznes. Czasami wydajemy mnóstwo pieniędzy na promocję, a okazuje się, że klienci i tak nas nie wyszukują, bo jest mnóstwo innych określeń naszego biznesu. Skupując się nad definicją swojej działalności, często zakładamy, że serwis telefonów jest już wystarczającym określeniem tego co robimy. Wydaje się logiczne, że w serwisie naprawia się telefony i fraza naprawa telefonów nie ma sensu. Jest to jednak błędne myślenie. Klienci nie muszą tego postrzegać w taki sposób, nawet jeśli coś wydaje się bardzo oczywiste i logiczne, to dla klienta może być zupełnym zaskoczeniem. Przez takie zawirowania wielu przedsiębiorców zapomina jednak o większej uwadze dla frazy naprawa telefonów. Rynek i Google są bezlitosne i szybko weryfikują nasze błędy, które w przypadku pozycjonowania są nie tylko drogie, ale również i czasochłonne. Dlatego na każdym etapie musimy sprawdzać wszystkie wybrane frazy oraz podglądać swoje pozycje w Google przy pomocy narzędzi, jakie oferuje nam amerykański gigant. Pamiętajmy również, że silna pozycja na jedną frazę nie oznacza sukcesu oraz świętowania. To powinna być motywacja, aby wypromować się na wszystkie najbardziej możliwe frazy w swoim mieście.