Dobra reklama to już połowa sukcesu, jeżeli chodzi o sprzedaż produktów i usług. Jednak w dzisiejszych czasach tradycyjne reklamy z kompletnie przypadkowymi aktorami nie przekonują już zbyt wielu osób. Teraz uwagę odbiorców i potencjalnych klientów przyciągają tak zwani influencerzy, czyli głównie osoby prowadzące popularne blogi i kanały z filmikami vlogowymi lub tematycznymi. Ich rozpoznawalność i zaufanie, które wzbudzają wśród odbiorców, mogą okazać się skutecznym elementem dobrej reklamy w tak zwanym marketingu afiliacyjnym.

Czym jest afiliacja?

Afiliacja jest to sposób reklamy oparty na polecaniu produktów lub usług. Umożliwia czerpanie korzyści z reklamy wszystkim jednostkom zaangażowanym w reklamę, niezależnie od tego, czy mowa o influencerach czy popularnych witrynach internetowych.

Influencerzy odgrywają w marketingu afiliacyjnym ogromną rolę. Dzięki swoim zasięgom na YouTube, Instagramie i wielu innych platformach mogą sprawić, że każdy reklamowany produkt dotrze do pokaźnej grupy odbiorców. Korzyść jest obopólna: influencer zarabia na tym, że poleca produkt, a reklamodawca – na produkcie i współpracy ze znaną „twarzą”. Buduje w ten sposób zaufanie do marki w oczach potencjalnych klientów. Często w ramach tej współpracy oferuje również zniżki i dzięki temu może sprzedać – i, paradoksalnie, zarobić – zdecydowanie więcej, niż miałoby to miejsce w przypadku wyboru bardziej tradycyjnych form reklamy.

Zarabianie na afiliacji z Adnext

Jeżeli zainteresował Cię temat marketingu afiliacyjnego i afiliacji jako takiej, zajrzyj na https://adnext.pl, by poszerzyć swoją wiedzę na ten temat. Kiedy zechcesz sam poprowadzić taką kampanię dla swoich produktów lub usług, Twój zasób informacji pozwoli zrobić to prawidłowo.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj