Od niedawna pojawił się problem z usługą InPost. Klienci zamawiają paczki do stacjonarnych punktów Paczkomatów InPost, ale w efekcie paczka nie dociera. Co zrobić w takiej sytuacji?
Na wielu stronach oraz na facebookowej stronie Paczkomatów InPost pojawiają się komentarze klientów, z których jednoznacznie wynika, że z niewyjaśnionych przyczyn paczka nie dociera na czas lub dociera w inne miejsce.
Administracja InPost przypomina, że w okresie przedświątecznym Paczkomaty InPost często są przepełnione, a wiele paczek będziemy zmuszeni odebrać z samochodu ustawionego obok stacjonarnego Paczkomatu. Część klientów otrzymuje również wiadomość drogą elektroniczną, że paczka zostanie dostarczona pod inny adres. InPost zastrzega sobie prawo do dostarczenia przesyłki w inne miejsce, możliwie najbliżej do tego, które wybraliśmy.
Wszelkie reklamacje możecie składać za pomocą formularza na stronie InPost
Źródło: warszawa.naszemiasto.pl