Dziesięć milionów sprzedanych P9 i P9 Plus – jest, 140 milionów ogółem sprzedanych smartfonów w 2016 roku – jest – szefostwo Huawei podsumowuje kończący się rok z uśmiechem na twarzy.
Czy jeszcze kilka lat temu ktoś słyszał o Huawei? Ta chińska firma z rozpędem wbiła się wpierw na rynek chiński i zaraz potem na globalny. Obecnie jest jedną z korporacji walczących o podium w rankingu najpopularniejszych producentów smartfonów. Obecnie już nikt nie utożsamia jej z tandetą i chińszczyzną, zaś modele P9 i P9 Plus okazały się godnymi następcami swoich poprzedników.
Huawei na początku tego roku za cel obrało sobie sprzedaż 140 milionów urządzeń oraz 10 milionów telefonów ze swojej flagowej serii P – P9 i P9 Plus (w listopadzie informowaliśmy o 9 milionach sprzedanych urządzeń). Udało się. Ten ogromny sukces to zasługa przede wszystkim dobrej polityki marketingowej oraz marki, jaką udało się zbudować przez ostatnie lata. Z Huawei trzeba się liczyć i takie giganty jak Samsung i Apple wiedzą o tym nie od dziś.
Ekipa Huawei planuje sprzedać jeszcze dwa miliony swojej flagowej dwójki urządzeń, nim zastąpią je następne modele. Pozostaje pogratulować wyniku chińskiej firmie i życzyć im dalszych sukcesów na arenie międzynarodowej.