Grupa prawna na Facebooku? Jest lepsza, niż niejedno forum w internecie

fot.reklamacja towaru / facebook

Reklamacja to jedno z najczęściej wyszukiwanych słów w przeglądarce Google. Wielu z nas kiedy już musi się z nią zmierzyć bardzo często popełnia błędy, które potem mogą sporo kosztować. Gdzie możemy szukać darmowego wsparcia?

 

Tam gdzie jest popyt jest i podaż. Niestety są też reklamację. Nowoczesna elektronika (bądź inne produkty) potrafi zawieść każdego, często w najmniej oczekiwanym momencie. Właśnie wtedy udajemy się do sprzedawcy lub bezpośrednio do producenta celem złożenia reklamacji na towar, który uległ awarii. Już w tym momencie pojawia się proste pytanie, czy zdajemy sobie sprawę z tego jakie przysługują nam prawa przy złożeniu reklamacji? Przeglądając fora internetowe wygląda na to, że nie. Dlatego przed przystąpieniem do składania reklamacji, warto spytać kogoś kto się na tym zna.

Grupa prawna na Facebooku, pomoże przy reklamacji

Najprostszą formą uzyskania naprawy bądź wymiany wadliwego produktu jest udanie się do sprzedawcy. Niestety w tym miejscu pojawia się pewien haczyk, z którego wielu klientów nie zdaje sobie sprawy, a sprzedawca na tym korzysta. Z jakiego tytułu powinniśmy złożyć reklamację, aby była ona dla nas bardzo korzystna? W takim przypadku chcąc uzyskać odpowiedź powinniśmy zapytać prawnika, który może nas sporo kosztować. Innym sposobem na uzyskanie bezpłatnej porady są fora prawne w internecie, jednak w ostatnim czasie bardzo popularne robią się zamknięte grupy na Facebooku, które najczęściej prowadzą prawnicy.

fot.uokik.gov.pl

Sposobów uzyskania bezpłatnej porady prawnej w dzisiejszych czasach mamy coraz więcej. Tylko od nas zależy, jaki dokładnie wybierzemy. Trudno też powiedzieć, która forma jest lepsza, jednak osobiście przetestowałem facebookowe wsparcie grupy pod nazwą Reklamacja towaru. Sama grupa zrzesza naprawdę sporo użytkowników, a także prawników wspierających swoją wiedzą konsumentów, którzy mają problem z reklamacją lub też brakiem wiedzy w zakresie przepisów prawych. Warto dodać, że administratorzy bardzo dbają o to, aby nowi członkowie nie zakłócali przebiegu wpisów. Inne tematy poruszane na grupie mogą być kasowane, a tego niestety brakuje np. na forach prawniczych, gdzie często bardzo odbiega się od tematu.

prawo.egospodarka.pl

Grupa, w której oprócz prawników znajdują się także inni konsumenci mogący podzielić się swoimi doświadczeniami to dodatkowy atut. Często wiele sytuacji reklamacyjnych na rynku, może się powtórzyć, dzięki czemu inni członkowie mają dla nas gotowe rozwiązania trudnych sytuacji, a takie przepisy są cenniejsze niż nie jedna rada prawnika. Ogromnym plusem jest oczywiście wiadomość, że wsparcie grupy na Facebooku jest za darmo. Przeglądając zaległe posty możemy też dostrzec zadowolenie członków, którym proste porady pomogły rozwiązać reklamację. Nic innego, tylko skorzystać z tej szybkiej formy uzyskania pomocy.

Źródło: Opracowanie własne, FaceBook

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj