Serwis GoWork to skarbnica wiedzy na temat firm. Tutaj bez problemu każdy może dowiedzieć się, jakim pracodawcą jest dane przedsiębiorstwo. Dostępne informacje to te z pierwszej ręki, czyli prosto od pracowników firmy. Przeprowadzając research potencjalnego pracodawcy lub partnera biznesowego, niejedna osoba odwiedza GoWork szukając interesujących ją wzmianek.
Oprócz pozytywnych rekomendacji, które zachwalają firmy wskazując na ich zalety i podkreślając sprawność ich funkcjonowania, publikowane są tez negatywne opinie. W końcu GoWork jest serwisem, na którym każdy może opublikować własne zdanie. Kiedy z takiej możliwości korzysta niezadowolony pracownik, osoba zwolniona lub konkurencja wiedz, że nie zawsze tego typu publikacje są pozytywnymi. Najczęściej to wiele negatywnych treści, które znacząco podważają profesjonalny wizerunek firmy w sieci. Wtedy niejeden przedsiębiorca chce dowiedzieć się, jak usunąć opinie z GoWork. Nie jest to łatwe zadanie.
Tylko regularnie monitorując treści serwisu i śledzić wzmianki na temat Twojej firmy, masz szansę szybko reagować na złe opinie. Niestety często przedsiębiorcy nie mają zbyt wiele czasu na tego typu działania. Chcą wiedzieć, jak usunąć opinie z GoWork i cieszyć się osiągniętym rezultatem. Nie tedy droga! Nawet gdy dowiesz się, jak usunąć opinie z GoWork i uda Ci się tego dokonać nie masz 100% pewności, że za chwilę nie pojawią się kolejne. Jedynym rozwiązaniem jest tutaj współpraca z zespołem ekspertów od e-wizerunku. To ludzie, którzy będą trzymać rękę na pulsie. Grupą specjalistów, jaka bez problemu dotrze do administratora GoWork jest Warsaw Media House. W tej agencji PR prośba o zablokowanie autorów negatywnych treści zawsze jest skutecznie uzasadniana. Dlatego większość tego typu działań zawsze kończy się sukcesem. Zespół od kilku lat tworzy prężnie rozwijającą się agencję, która doskonale wie jak usunąć opinie z GoWork i innych miejsc w sieci. Jeżeli Twoim celem jest profesjonalny wizerunek w sieci koniecznie skontaktuj się z WMH. Tutaj o Twoją markę i jej e-PR zadbają najlepsi.
Nie czekaj, aż fala hejtu osłabi rentowność Twojej firmy. Negatywne opinie zniechęcają do współpracy zarówno potencjalnych pracowników, jak i kontrahentów biznesowych. Nie pozwól na to, aby negatywne opinie obniżyły rentowność Twojego biznesu. Działaj już teraz!
Żródło: www.wmh.agency