Barbara Kurek, Specjalista ds. PR i e-wizerunku w Warsaw Media House

Barbara cechuje się niebanalnym zmysłem estetycznym i obszerną wiedzą z zakresu praktyk marketingu, co też bezpośrednio równa się jej wysokiej skuteczności na ścieżce zawodowej. Bierze udział w przygotowywaniu strategii employer brandingowych, odpowiada za kompleksowe działania wizerunkowe firm (m.in. Procontent, Grupy Zibi, Integrum Management, Mlekovity, Impress Me, Sieci Piekarni Rąba, PharmaDot, Drogerii Natura). Doświadczenie stale rozszerza o coraz to nowsze projekty, proporcjonalnie do dynamicznie zdobywanych kwalifikacji, na różnego rodzaju szkoleniach i konferencjach.

W 2018 r. brała udział w Kongresie Best Of Online Marketing jako uczestnik, natomiast rok później reprezentowała Agencję już jako wystawca. Uczestniczyła także w III Ogólnopolskiej Konferencji Nowoczesnego PR-u i Komunikacji oraz Konferencji szkoleniowej Wyzwania i Zagrożenia Współczesnej Komunikacji. Swoje umiejętności szczególnie wykorzystuje w opracowywaniu strategii reklamowych i promocyjnych, a następnie w ich płynnym wdrążaniu oraz realizacji.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj