Samsung Galaxy Note 7 zalicza falstart sprzedaży. Wadliwe i niedopracowane urządzenia będą wracać do producenta. Wszystko przez wadliwe baterie, które mogą wybuchnąć.
To co dotychczas było tylko obawą właśnie staje się medialną prawdą. Samsung Galaxy Note 7 ma niesprawne baterie, które wybuchają. Nie tak dawno informowaliśmy was o kolejnym wybuchu smartfona, gdzie producent zrekompensował użytkownikowi stratę, a telefon zabrał do ekspertyzy. Wnikliwe śledztwo i ekspertyza zmusiły producenta do bardzo kosztownej decyzji. Jak informuje nas agencja Yonhap firma Samsung wzywa wszystkich swoich klientów do zwrotu wadliwych smartfonów. Powodem jest wadliwa bateria urządzenia, która została wykonana przez firmę ITM Semiconductor.
Producent nie chce ryzykować i zapewnia klientów, że otrzymają oni nowe smartfony z poprawionymi akumulatorami. Przypomnijmy, że Samsung 19 sierpnia wypuścił smartfona na ponad 10 rynkach, więc spora część urządzeń się już sprzedała. Wszystko wskazuje na to, że problem dotyczy tylko 0.1% wszystkich wyprodukowanych notesów (około 24 smartfonów na milion). Wygląda na to, że Note 7 to największy „pechowiec” z wśród wszystkich phabletów Samsunga.
Nietrzeba bylo długo czekać na reakcje polskiego oddziału firmy Samsung. Klienci w Polsce również są zachęcani do zwrotu urządzeń zgodnie z poniższym oświadczeniem.
Samsung uznaje dostarczanie produktów najwyższej jakości za priorytet, a każdy odnotowany przez naszych klientów incydent, traktujemy niezwykle poważnie. W odpowiedzi na ostatnie doniesienia związane z Note 7, przeprowadziliśmy drobiazgowe dochodzenie, które wykazało problemy z baterią.
Jak do tej pory (stan na 1 września 2016) globalnie odnotowaliśmy 35 tego typu przypadków. Obecnie prowadzimy wnikliwą inspekcję wraz z naszymi dostawcami, aby zidentyfikować wszystkie potencjalnie uszkodzone baterie. Ze względu na to, że bezpieczeństwo naszych klientów jest dla nas najwyższym priorytetem, wstrzymaliśmy sprzedaż modelu Note 7.
Klientów, którzy zakupili Note 7 w Polsce prosimy o kontakt z autoryzowanym serwisem telefonów Samsung, (pełen wykaz serwisów znajduje się na stronie www.samsung.pl) bądź kontakt z infolinią pod numerem telefonu 0.801.672.678 bądź +48 22 607 93 33. Urządzenia zostaną poddane gruntownej weryfikacji i zwrócone ze sprawdzoną baterią bądź klient otrzyma nowy egzemplarz w przypadku zidentyfikowania wady. Cały proces może zająć do kilku tygodni.
Zdajemy sobie sprawę z niedogodności jakie niesie za sobą ta sytuacja, ale chcemy być pewni, że Samsung dostarcza swoim klientom produkty najwyższej jakości. Bardzo blisko współpracujemy z naszymi partnerami, aby mieć pewność, że proces wymiany urządzeń będzie tak wygodny i efektywny jak to tylko możliwe.
Źródło: Sammobile, Yonhap, Samsung Polska
Mega szkoda, że tak wyszło z tym modelem, bo czaiłam się na niego mocno. Jakbym przedłużała niedługo umowę na abonament bez zwyżek w t mobile, to bym brała od razu! ;P a tak… chyba muszę coś innego znaleźć ;/
Wygląda na to, że Samsung się pogrzebał z wpadką Note 7.