Telebim LED – idealny następca tradycyjnego banneru

0

Times Square to plac znany na całym świecie, przede wszystkim z zapierających dech w piersiach ogromnych powierzchni reklamowych w postaci monitorów LED. Dzisiejszy artykuł dotyczyć będzie właśnie takowych ekranów, które znajdziemy w ofercie polskiej firmy PROAV SYSTEMY AUDIOWIZUALNE.

Używanie ekranu diodowego zamiast materiałowego banneru niesie ze sobą wiele korzyści. Chociażby to, że na 1 powierzchni możemy wyświetlać nieskończenie wiele reklam w dobrej jakości, które są widoczne o każdej porze dnia i nocy. Dzięki temu możemy zaoszczędzić na wynajmie powierzchni oraz bez przerwy mamy bardzo dobrą jakość obrazu. W tym artykule opowiedziałem więcej o przewadze monitorów(interaktywnych) nad klasycznymi bannerami.

Ekrany, które w swojej ofercie posiada PROAV SYSTEMY AUDIOWIZUALNE są stosowane we wnętrzach budynków, salach konferencyjnych, sklepach czy też hotelach jako powierzchnie reklamowe, bądź informacyjne. Wykonane są w klasycznej technice LED, o wysokiej jasności oraz o różnej wielkości PPI w zależności od tego, z jakiej odległości potencjalny klient ma spoglądać na ekran. Ekrany produkowane przez firmę są “modułowymi bezramkowcami”, co oznacza, iż możemy stworzyć dowolnej wielkości ekran bez wyraźnych połączeń.

PROAV SYSTEMY AUDIOWIZUALNE
Telebim wykonany dla firmy Expondo /fot. Wizualizer.pl

Dlaczego ekrany LED są po prostu lepsze?

Takowe ekrany dają nam chociażby możliwość łączności bezprzewodowej oraz zmiany treści na nich wyświetlanych w czasie rzeczywistym – daje nam to przeogromne możliwości kontrolowania wyświetlanych treści na setkach wyświetlaczy rozrzuconych po różnych lokalizacjach w wygodny sposób. Zewnętrzne telebimy LED mogą być stosowane w celach reklamowych, zwracając uwagę przechodnia swoją niezwykłą jasnością. Natomiast te wewnątrz budynków mogą być stosowane chociażby w sklepach, by na bieżąco wyświetlać obecne promocje czy aktualizować ceny. Mają one zastosowanie w komunikacji wewnętrznej firmy, w salach konferencyjnych, w lobby do komunikacji z klientami czy jako atrakcyjny element architektury – a wraz ze wzrostem prestiżu firmy, wzrasta również jej wartość, jak i kreatywność pracowników (wg Watson Wyatt: znaczące zmiany w komunikacji wewnętrznej dają 15,7% wzrostu rynkowej wartości firmy). Zastosowań ekranów LED jest bardzo dużo i nie sposób o nich wszystkich wspomnieć.

Rodzajów ścian LED, kontrolerów i procesorów jest dostępnych na rynku bardzo dużo – różnej jakości. Producenci utwierdzają nas w tym, że korzystają z referowanych komponentów, a ich produkty oferują dobrą jakość obrazu, świetny kontrast, zdumiewające czernie oraz wysoką trwałość matrycy przy zachowaniu zadowalającego poziomu cenowego. Pamiętać również należy, że w większości przypadków razem z instalacją ekranów LED, lub wielkoformatowych ekranów LCD mających tworzyć wspólną sieć, wymagana będzie ich integracja z systemem “Digital Signage”. Dzisiejsze rozwiązania pozwalają na zarządzanie różnymi typami wyświetlaczy w bardzo prosty sposób, a szeroka gama dostępnych produktów umożliwi indywidualne dopasowanie dla każdego klienta.

Więcej na temat konkretnych produktów możecie przeczytać na stronie: Wizualizer.pl.

PROAV SYSTEMY AUDIOWIZUALNE