Użytkownicy produktów firmy Apple z całą pewnością nie wyobrażają sobie, aby przesiąść się na produkty innych marek. Ich trwałość oraz szybkość zdecydowanie podbijają ich serca. Co jednak, gdy nasz iPhone lub MacBook ulegną awarii? Powinniśmy udać się do profesjonalnego serwisu Apple, który pozwoli na wykrycie oraz naprawę usterki. Jak wybrać idealny serwis?

Pierwszy kontakt

Najważniejszy jest zawsze pierwszy kontakt. To właśnie dzięki niemu będziemy wiedzieli więcej o firmie, która ma się zająć serwisowaniem naszego produktu. Jeżeli firma nie ma permanentnie czasu lub nikt nie odbiera telefonu, powinniśmy poszukać innej firmy. Serwis Apple powinien nie tylko naprawiać produkty tej firmy, ale również sam powinien wychodzić z inicjatywą (polecamy zapoznać się z ofertą na stronie https://flixapple.com/serwis-iphone-warszawa/). Produkty firmy Apple od lat dają nam wartość, którą doceniają milion osób na całym świecie. Takimi samymi wartościami powinien odznaczać się serwis, który będzie naprawiał nasz sprzęt.

Przykładowe naprawy wykonywane przez serwis:

Bieżący kontakt jest również bardzo ważny już w trakcie naprawy naszego smartfona. Bardzo często będziemy chcieli na bieżąco wiedzieć, na jakim etapie jest naprawa naszego sprzętu. Brak regularnego kontaktu ze strony firmy, może niepotrzebnie nas zdenerwować.

Czy serwis korzysta z oryginalnych części?

Jednym z pytań, które powinniśmy sobie zadać przed skorzystaniem z danego serwisu Apple jest to, czy korzysta on z oryginalnych części zamiennych. Niestety stosunkowo często zdarzają się serwisy, które mimo zapewnień, używają podrobionych części. Dla firmy jest to oczywiście spora oszczędność, gdyż nie muszą wydawać pieniędzy na oryginalne części, które są bardzo drogie. Znacznie gorzej wygląda to jednak dla naszego sprzętu. Podrobione części mogą nie do końca współpracować z naszym iPhonem lub MacBookiem, co może spowodować dalsze awarie. W dłuższej perspektywie czasu stracimy więcej pieniędzy, niż początkowo zakładaliśmy.

Sprawdzenie, czy serwis Apple oferuje oryginalne części, musi być naszym pierwszym krokiem. Warto popytać znajomych, którzy również posiadają sprzęt firmy Apple. Dzięki temu istnieje spora szansa, że ktoś z nich miał już podobny problem, lecz udał się do pewnego serwisu Apple, który naprawił szkodę za pomocą oryginalnych części. Jest to najprostsza i najskuteczniejsza droga do wyboru serwisu, który nie tylko rozwiąże nasz obecny problem, ale również zapobiegnie kolejnym. Takim sposobem oficjalne serwisy Apple mają spore szanse na przyciągnięcie jeszcze większej ilości zaufanych klientów, którzy regularnie będą wracać.