Artykuł sponsorowany

Firm zajmujących się naprawami elektroniki w Polsce ciągle przybywa. Większość takich punktów oprócz laptopów podejmuje się również napraw telefonów lub tabletów, których sprzedaż ciągle wzrasta. Na czele wielu marek w każdym serwisie w Polsce jest oczywiście firma Apple, której produkty są popularniejsze niż myślimy. 

 

Popularność serwisów Apple to odpowiedź na potrzeby klientów

Przeglądając przeróżne oferty punktów naprawczych w przeglądarce Google zauważymy, że ciężko znaleźć serwis elektroniki, który nie naprawiałby telefonów lub innych produktów marki amerykańskiej firmy. W czołówce internetowych ofert jest oczywiście stolica Polski, gdzie na frazę serwis Apple Warszawa wyskoczy nam mnóstwo punktów/serwisów zajmujących się naprawami nie tylko telefonów. Są to również iPady lub MacBooki oferując przy tym całe portfolio swoim potencjalnym klientom.

fot.EverythingApplePro

Część przedsiębiorców prowadzi serwisy z wyłącznością marki, zaś inne firmy oprócz urządzeń Apple wykonuje naprawy innych marek chcąc zapewnić klientom większy wybór. Właśnie dlatego z pełną odpowiedzialnością możemy stwierdzić, że dziś każdy serwis telefonów na pewno posiada usługi napraw produktów Apple. Brak takich działań to ułatwianie pracy konkurencji, która cały czas czyha za rogiem liczą na potknięcia rywali. Powodem jest nie tylko popularność, ale również prostota w naprawach (np. wymiana wyświetlacza w telefonach iPhone). Są to kolejne czynniki, dla których częściej widzimy serwisy produktów Apple w całej Polsce.

 

Pogwarancyjne serwisy Apple oferują klientom różne usługi

Odpowiedź na tytułowe pytania powinna być bardzo prosta. Przede wszystkim produkty Apple są bardzo popularne. Znaczna część klientów zdecydowanie woli również system amerykańskiej firmy, który wśród wielu opinii jest o wiele stabilniejszy niż powszechnie używany Android. Te oraz inne czynniki powodują, że smartfony, laptopy oraz cały sprzęt Apple, który można ze sobą łatwo parować jest dość atrakcyjny. Nie mówimy tutaj tylko o pierwotnej sprzedaży, ale również o rynku wtórnym, gdzie ludzie chętnie kupują wysokiej jakości sprzęt w dobrych cenach od innych pierwotnych użytkowników.

Niestety urządzenia marki Apple nie są wieczne, często problemy natury serwisowej wychodzą od razu po zakupie, gdzie mamy możliwość zareklamować sprzęt w ramach gwarancji. Zdarzają się niestety uszkodzenia i defekty, których nie możemy usunąć w serwisie producenta. Są to najczęściej uszkodzenie mechaniczne powstałe z winy samych użytkowników. Wraz z popularnością oraz odsprzedażą telefonów na rynku wtórnym wielu klientów często szuka tańszych usług niż te, które oferuje nam serwis producenta. Przedsiębiorcy specjalizujący się w naprawach telefonów szybko dostrzegli lukę skupiając swój biznes tylko i wyłącznie na sprzęcie marki Apple.