Darmowe ubezpieczenie elektroniki z AliExpress!

1

Koniec zmartwień z uszkodzonymi telefonami z Chin. Aliexpress przy współpracy z Allianz wprowadziło darmową, roczną gwarancję dla tabletów i smartfonów, zakupionych na portalu.

 

Coraz więcej Polaków kupuje na Aliexpress telefony i tablety. Praktycznie jedynym problemem obecnie jest brak naprawy gwarancyjnej na terytorium naszego kraju. W przypadku zakupu urządzenia z Chin do tej pory trzeba było liczyć się z wysyłką do sprzedawcy na naprawę gwarancyjną.

Pracownicy Aliexpress zauważyli problem i postanowili podjąć współpracę z Allianz, wprowadzając usługę Allianz Global Assistance. Global Assistance to roczne ubezpieczenie, w ramach którego urządzenia w przypadku wady produkcyjnej będą naprawiane przez Allianz.

Aktualnie nie wiemy, jak dokładnie będzie wyglądać procedura gwarancyjna. Udostępniono tylko informacje, że produkt zgłosimy za pomocą formularzu na odpowiedniej stronie. Pozostaje więc czekać na więcej informacji.

Pomysł uważam za genialny, bowiem jest on lekarstwem na pozostałe problemy, które mogłyby odciągać ludzi od zakupu urządzeń z Aliexpress. Brawo!

ŹRÓDŁOAliexpress
PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułMiędzynarodowa Stacja Kosmiczna w Street View
Następny artykułAparat VS Smartfon. Co warto wybrać?
Przyszły student informatyki, przynajmniej w teorii. Człowiek z milionem pomysłów na minutę i komputerowy esteta, dla którego nawet kolor kondensatorów ma znaczenie. W głowie rządzi ścisły umysł, w sercu hula dusza humanisty. Pokaże wam świat technologii z perspektywy (bardzo) młodej osoby.
  • Zbigkoso Zbyszek

    Witam, To ubezpieczenie to jakas farsa. Kupilem telefon od goscia w polsce ktory go kupil na Ali i ubezpieczyl w allianz. Telefon BV8000 pro wodoodporny z norma IP68 popsul sie po miesiacu. Wyslalem do allians i narazie od miesiaca zastanawiaja sie co zrobic piszac na poczatku ze.
    telefon nie podlega gwarancji bo mial kontakt z woda.
    jak im napisalem ze jest do tego przystosowany to napisali ze telefon nie podlega gwarancji bo byl nieprawidlowo uzytkowany i w gniezdzie usb byla woda i dlatego sie popsul.
    ponownie im opisalem ze telefon nie mial fabrycznego zabezpieczenia na porcie usb wiec producent powinien wiedziec ze jak sie go zamoczy to wejdzie tam woda i widocznie skoro dostal norme IP68 przewidzial takie dzialania i telefon powinien dzialac. a moj najwidoczniej byl zle zrobiony od poczatku.
    Czekam teraz caly czas na odpowiedz bo jak pisza Autoryzowany Serwis (ktory nie wie co to IP68) zastanawia sie co zrobic. Dla mmnnie sprawa jest jasna. telefon byl zamoczony bo do tego jest przystosowany i skoro na skutek tego zamoczenia sie popsul to powinien podlegac wymianie. Jakas masakra ten Servis w Allianz. NIE POLECAM