Sposób na sukces, czyli nowa forma reklamy ZTE

0
ZTE

Firma ZTE idąc w ślady swoich konkurentów (Huawei czy Samsung) również postanowiła zainwestować w reklamę opartą na sporcie w tym konkretnym przypadku piłce nożnej. Czyżby Chińczycy pozazdrościli reklamy swoim konkurentom w szczególności firmie Huawei? Najwyraźniej tak, zostając oficjalnym sponsorem Sevilla FC.

Mimo, że ZTE to jedna z największych firm telekomunikacyjnych w Chinach to w Polsce nie słyszymy czy też nie widzimy za często loga ZTE na brandach operatorów czy w spotach reklamowych. Wygląda na to, że ZTE zapowiada powrót z mocnym wejściem. W tym właśnie momencie pozwolę sobie przypomnieć, że Huawei zaczął promocje swoich flagowych modeli przy pomocy Roberta Lewandowskiego. Nie można zaprzeczyć, że flagowe modele jak i promocja tak znanego piłkarza przynosi efekty w sprzedaży czego dowodem może być raport Strategy Analytics gdzie Huawei z liczbą 12, 7 mln plasuję się na 3 miejscu w sprzedaży słuchawek. Chiński konkurent ZTE również wyszedł na przeciw swoich klientów promując hiszpański klub Sevila Futbol Club. Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że w Primera División gra nasz rodak Grzegorz Krychowiak zwany też „Krycha”. Przypadek? Wydaje mi się, że poniższy cytat jest odpowiedzią na to pytanie.

ZTE ma zaszczyt być Oficjalnym Partnerem Technologicznym Sevilla Football Club, jednego z największych i znanych zespołów piłkarskich na świecie” – powiedział Jacky Zhang, CEO ZTE EMEA i APAC. „Sevilla FC i ZTE dzielą tę samą wizję i wartości, które doprowadziły nas w to miejsce, w którym jesteśmy dzisiaj: pasję, kreatywność, zaangażowanie, talent, a także nieograniczoną wyobraźnię.”

„Bardzo cieszymy się, że ZTE zaangażowało się we współpracę właśnie z Sevilla FC. Czołowym piłkarzem zespołu jest przecież jeden z liderów Reprezentacji Narodowej – Grzegorz Krychowiak.” – powiedział Chen Shiquan, Dyrektor Rynku Terminali w ZTE Poland. „Życzymy mu szybkiego powrotu do pełni sił po kontuzji, jak również tego by w nadchodzących finałach Euro 2016 przyniósł wiele radości wszystkim kibicom piłki nożnej w Polsce.

Dzięki współpracy ZTE z Sevilla FC klienci jak i fani zyskają sporo atrakcji. Fani klubu będą mogli uczestniczyć w różnych imprezach zorganizowanych przez producenta telefonów. Cała umowa oparta na wspólnej pracy to również wysyłanie czegoś w rodzaju „newsletter’a” z informacjami o najnowszych produktach marki ZTE jak i ciekawych konkursach, w których można wygrać najnowsze smartfony czy chociażby bilety.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykuł15 TYS. HTC VIVE w 10min
Następny artykułAndroid 6.0 dla HTC One A9

Miłośniczka gadżetów i nowych technologii. Prywatnie: studentka prawa, księgowa i opiekunka papugi. Uwielbiam muzykę na żywo – spotkacie mnie na większości festiwali w Polsce, a już na pewno na każdym koncercie The Prodigy. Wielka fanka serialu Suits. Jestem zadowoloną właścicielką HTC 10. Postaram się pokazać Wam, że kobieta też może interesować się telefonami i gadżetami z „męskiego” świata.