Przegrzewają się Wam flagowe smartfony Samsunga? Mamy rozwiązanie tego problemu

0

Nagrzewające się smartfony to w dzisiejszych czasach dość częsty i jak się okazuje wybuchowy temat. Wielu producentów nie może poradzić sobie jeszcze z jednym problemem, który również podgrzewa rynkową atmosferę. Czy Wasz Samsung też się grzeję?

 

Producenci mobilnych urządzeń prześcigają się, który z nich jako pierwszy zaprezentuje smartfona z najnowszymi rozwiązaniami ułatwiającymi nam prace w życiu codziennym. Mieliśmy już urządzenia modułowe, telefony z rysikiem, a nawet zagięte boczne krawędzie wyświetlacza gdzie możemy umieścić dodatkowe aplikacje. Niestety nowe rozwiązania i technologie, które powstają w pośpiechu niosą za sobą sporo ryzyka na etapie produkcji. Własnie przez pośpiech ogromną rynkową wpadkę zaliczył Samsung Galaxy Note 7, który podczas ładowania po prostu wybucha. Producent z racji flagowego i nowo powstałego urządzenia szybko zajął się sprawą wprowadzając globalny program wymian Note 7 zamieniając urządzenia na Nowe i bezpieczne egzemplarze. Proces zwrotów wprawdzie jeszcze trwa jednak na rynku pojawiają się informacje, że flagowe smartfony (również z rodziny S6 w górę) zaczynają się bardzo nagrzewać podczas pracy, co wcześniej nie miało miejsca. Zastanawiacie się gdzie leży problem? Wygląda na to, że mamy dla Was rozwiązanie.

Rozwiązaniem nagrzewających się telefonów mogą być różne czynności. Na samym początku warto zrobić reset, albo wyczyścić telefon z otwartych aplikacji. Jeśli to nie rozwiąże naszego problemu warto zwrócić uwagę na aplikacje odpowiedzialną za wirtualną rzeczywistość, która bardzo obciąża działanie naszego systemu i powoduje przegrzewanie się procesora w urządzeniu. Najlepszym rozwiązaniem będzie odinstalowanie lub wyłączenie/zablokowanie wszystkich programów oraz usług związanych z Gear VR/Oculusem. Dla niecierpliwych mamy dobrą wiadomość. Wsparcie Oculus ma już gotową aktualizacje, która rozwiąże problem z przegrzewającymi smartfonami. Jeśli żadne z powyższych działań nie zadziała będziemy musieli udać się do autoryzowanego serwisu producenta, który dokładnie zbada i rozwiąże problem w naszym urządzeniu.

Źródło: Własne – email Support Oculus