Aplikacje News

KFC po fazie testów wprowadza aplikację

Kolejki w barach fast-food bywają uporczywe. KFC po wielu próbach wprowadza aplikację mobilną, dzięki której nasze zamówienia zostaną przygotowane do realizacji błyskawicznie. Czy to naprawdę działa?
 
KFC swoją aplikacją mobilną oferuje nam usługę ,,Zamów i odbierz w restauracji. Przeskocz kolejkę”. Dzięki temu będziemy mogli złożyć zamówienie będąc już w drodze, zapłacić online i odebrać jedzenie już po dotarciu. Ma ona za zadanie zaoszczędzić czas oraz ułatwić składanie zamówień klientom firmy.
 
Sam proces zamawiania jest dziecinnie prosty. Wystarczy posiadać oficjalną aplikację KFC Polska oraz oprogramowanie Android lub iOS. Podczas konfiguracji konta należy podać swój numer telefonu, dzięki czemu KFC będzie powiadamiać nas o statusie naszego zamówienia poprzez SMS.
 
Program KFC Polska jest bardzo łatwy w obsłudze, wszystkie etapy zamawiania są opisane oraz mamy możliwość sprawdzenia, czy nasze zamówienie się zgadza. Dodatkowo jest opcja kupna na wynos lub na miejscu. Ogromną zaletą jest to, że automatycznie pokazuje nam ona najbliżej położoną restaurację KFC, jednakże jeśli chcemy wybrać, w którym punkcie dokonać zamówienia – również jest taka możliwość.
 

fot. Jakub Schulz

 
Na ten moment aplikacja dostępna jest w około 170 punktach KFC, których lista umieszczona jest w aplikacji. Zasięg nowej funkcji jest systematycznie poszerzany.
 
Aplikacja ma na celu ułatwić zamawianie produktów oraz zaoszczędzić czas wielu klientom, ale czy rzeczywiście tak jest? Przekonajcie się sami!
 
Źródło: kfc.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *