Grzegorz Krychowiak nową twarzą telewizorów Samsung

0
facebook.com/SamsungPolska

Producenci i potentaci zaawansowanej elektroniki zrobią wszystko, aby to ich produkty królowały w naszym życiu codziennym. Chęć sprzedaży jest coraz większa, a konkurencja nie odpuszcza i w dalszym ciągu promuje swoje produkty kusząc nowych klientów. Samsung również postanowił zainteresować, tym razem wszystkich fanów piłki nożnej ruszając z nową kampanią pod tytułem „Wszyscy żyjemy dla emocji”.

Z informacji jakie podaje nam firma Samsung dowiadujemy się, że nową twarzą całej kampanii będzie rewelacyjny piłkarz (nasz rodak) z klubu FC Sevilla Grzegorz Krychowiak. Producent chce przekazać nam za pośrednictwem nowych telewizorów Samsung SUHD odzwierciedlenie obrazu meczu piłki nożnej z perspektywy kibica siedzącego na trybunach. Dzięki funkcji HDR, czy technologii Quantum Dot, rozdzielczości 4K i konstrukcji 360 zobaczymy wszystkie szczegóły w bardzo jasnym i kolorystycznym ekranie telewizora z najwyższej półki.Koreański producent mimo swojej sławy według mnie reklamy nie potrzebuje, ale jak widać „reklama dźwignią handlu”.

„Emocje, które towarzyszą mi podczas grania meczu, są nie do opisania. Mecz z perspektywy boiska wygląda zupełnie inaczej niż z trybun. Na szczęście mam możliwość porównania tych dwóch punktów widzenia. Przez ostatni rok mecze naszych rywali, jako kibic, oglądałem na telewizorze Samsung SUHD. Wrażenia były niesamowite!” – mówi Grzesiek Krychowiak, piłkarz Sevilla FC.

Reklama całej serii telewizorów ruszyła z kopyta od 25.04.2016r będzie emitowana w kanałach social media oraz w kampanii PR (TBC), spotach reklamowych w kinach i oczywiście w internecie gdzie łatwo będzie można znaleźć informacje pod hasztagiem #dla emocji.