Do usługi Acer Premium Service dołączają nowe urządzenia

0
fot. Acer

Niedawno wspominaliśmy Wam o wyjątkowej ofercie od firmy Acer. Producent gwarantuje, że gdy urządzenia kupione w ramach usługi Premium Service nie zostaną naprawione w ciągu 5 dni, to klient otrzymuje pełny zwrot pieniędzy za zakup. Oferta ta zostaje rozszerzona o kolejne modele.

 

Acer Switch Alpha 12, Swift 7 i Swift 3 dołączają do wybranych urządzeń serii Aspire S, Aspire R, Swift 7 oraz Spin 7 biorących udział w promocji Premium Service. W jej ramach klient może odzyskać 100% wydanych pieniędzy na zakup sprzętu, jeżeli serwis nie naprawi urządzenia w przeciągu 5 dni.

serwis_acer_polska_pa_dziernik_2016

Szczegółowe informacje na temat poszczególnych modeli objętych Premium Service i warunków promocji znajdują się na stronie: http://acer.pl/support

Źródło: inf. prasowa

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułOdłóż telefon
Następny artykułMotorola Moto Pulse – bezprzewodowy dźwięk
Miłośniczka gadżetów i nowych technologii. Prywatnie: studentka prawa, księgowa i opiekunka papugi. Uwielbiam muzykę na żywo - spotkacie mnie na większości festiwali w Polsce, a już na pewno na każdym koncercie The Prodigy. Wielka fanka serialu Suits. Jestem zadowoloną właścicielką HTC 10. Postaram się pokazać Wam, że kobieta też może interesować się telefonami i gadżetami z „męskiego” świata.