Acer Premium Service – 5 dniowy serwis lub zwrot pieniędzy

0

Obsługa serwisowa to dodatek do naszego zakupu na który zazwyczaj nie zwracamy uwagi. W końcu jak często zdarza nam się oddawać coś do naprawy? Acer wychodzi nam naprzeciw i wspiera nas nową usługą Premium Service.

 

Zgodnie z zaprezentowanymi danymi 97,1% napraw dokonywanych w ramach serwisu firmy Acer nie trwała dłużej niż 5 dni. Na skrócenie czasu naprawy z pewnością wpływa dostępność części zamiennych, które w 99,4% przypadków znajdują się na miejscu we Wrocławiu.

serwis_acer_polska_sierpien_2016

Jednak same statystyki nie zachęcą większości potencjalnych kupujących, dlatego producent zaprezentował dodatkową usługę Premium Service, w ramach której wybrane urządzenia z serii Aspire S, Aspire R, Switf 7 oraz Spin 7 objęte są gwarancją zwrotu 100% ceny zakupu laptopa jeśli czas naprawy przekroczy 5 dni. Szczegółowe informacje na temat modeli objętych warunkami promocji znajdują się na stronie acer.pl/suport.

 

W ankiecie przeprowadzonej przez producenta aż 91% użytkowników urządzeń Acer poleciło by je swoim znajomym.

Źródło: Acer

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułSamsung Galaxy Note 7 po mimo wymiany ma nowe usterki
Następny artykułNowa aktualizacja Messengera – Facesnap

Miłośniczka gadżetów i nowych technologii. Prywatnie: studentka prawa, księgowa i opiekunka papugi. Uwielbiam muzykę na żywo – spotkacie mnie na większości festiwali w Polsce, a już na pewno na każdym koncercie The Prodigy. Wielka fanka serialu Suits. Jestem zadowoloną właścicielką HTC 10. Postaram się pokazać Wam, że kobieta też może interesować się telefonami i gadżetami z „męskiego” świata.